Cena dopravy

**Při platbě na dobírku je možno platit kartou u společnosti Geis – dodání k Vašim dveřím. Při doručení na výdejní místa Geis Point a Zásilkovna ČR lze hradit zásilky pouze hotově.

Dodání zboží je uskutečněno vždy v co nejkratším termínu. Zboží, které je uvedeno jako „skladem“ a objednáte si jej ve všední den do 12:00 se snažíme odeslat ještě v tentýž den, max. den následující.

Pokud nastane neočekávaný problém a nemůžeme expedovat do 48 hodin, kontaktujeme zákazníka buď písemně na email uvedený v objednávce nebo telefonicky. Naší snahou je se dohodnout na dalším postupu ke spokojenosti zákazníka. V den odeslání zásilky obdržíte informaci o její expedici e-mailem.


Naši dopravci

    GEIS – zásilková služba

    • doručení zásilek do 50 kg
    • avizace o dodání zásilky je zasílána zákazníkovi na mobilní telefon nebo emailem
    • lhůta doručení do druhého dne ode dne podání
    • doba doručení v pracovní dny 8:00 - 18:00
    • v případě nezastižení adresáta, je ze strany Geis zaslána informace e-mailem nebo SMS a doručení probíhá následující den
    • při dobírce máte možnost uhradit zásilku platební kartou i v hotovosti
    • po expedici Vám bude zasláno e-mailem číslo zakázky, poté můžete sledovat on-line pohyb Vaší zásilky zde (http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx)

    Geis – Geis point

    • doručení zásilky do výdejních míst Geis point
    • hmotnost do 15 kg
    • avizace o dodání zásilky je zasílána zákazníkovi na mobilní telefon nebo emailem
    • úschova zásilky po dobu 14 dnů
    • téměř 500 výdejních míst po celé ČR
    • síť výdejních míst Geis Point: http://www.geispoint.cz/
    • při dobírce lze zásilku uhradit pouze v hotovosti
    • po expedici Vám bude zasláno e-mailem číslo zakázky, poté můžete sledovat on-line pohyb Vaší zásilky zde (http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx)

    Zásilkovna

    • doručení zásilky do výdejních míst Zásilkovna ČR
    • hmotnost zásilky do 10 kg
    • avizace o dodání zásilky je zasílána zákazníkovi na mobilní telefon nebo emailem
    • úschova zásilky po dobu 7 dnů
    • při dobírce lze zásilku uhradit pouze v hotovosti
    • po expedici Vám bude zasláno e-mailem číslo zakázky, poté můžete sledovat on-line pohyb Vaší zásilky zde (http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani)

    Osobní odběr – Úmyslovice

    • osobní vyzvednutí je možné v naší provozovně v Úmyslovicích 122, 290 01 Poděbrady
    • provozní doba od 7:00 – 15:00 (popř. na přání zákazníka i v jiném časovém rozmezí)
    • jakmile je zboží připraveno, zašleme Vám avízo s číslem zakázky e-mailem, popř. na mobilní telefon
    • zboží si můžete vyzvednout následujících 10 pracovních dní od doručení avíza
    • při dobírce lze zásilku uhradit pouze v hotovosti

    Reklamace dopravy – v případě poškozené zásilky dopravcem

    • v případě že zásilka projevuje známky poškození, zkontrolujte za přítomnosti dopravce obsah zásilky.
    • pokud je obsah zásilky poškozen, zásilku nepřebírejte a vraťte dopravci.
    • pro vyřešení jakýchkoli problémů kontaktujte tým Tinky na e-mailové adrese: reklamace@tinky.cz