Expresní
reklamace





Pokud chcete zadat expresní reklamaci, vyplňte níže uvedený formulář:

Jakým způsobem postupovat při reklamaci:

  • vyplňte všechna pole Reklamačního formuláře na začátku této stránky
  • do pole „Popis reklamace“ co nejpodrobněji uveďte, jaký máte problém, tzn. vadu zboží, kvůli které zboží chcete reklamovat
  • reklamaci odešlete stisknutím ikony „Odeslat dotaz“
  • po přijetí reklamace Vás bude kontaktovat pracovník reklamačního oddělení, který Vám sdělí další postup při řešení Vaší reklamace. Kontaktováni budete nejdéle do 48 hodin od odeslání reklamačního formuláře - v pracovních dnech
  • prosíme, zboží neodesílejte bez předešlé domluvy s pracovníkem reklamačního oddělení TINKY SHOPS s.r.o. Ve většině případů budete požádáni o odeslání zboží k posouzení závady.

Adresa pro zaslání zboží reklamaci je:

TINKY SHOPS s.r.o.
Reklamační oddělení
Úmyslovice 122
290 01 Poděbrady

Další kontakty:

Emailová adresa:
Telefon:

reklamace@tinky.cz +420 702 190 982

Více informací k postupu při reklamování zboží naleznete v horní čásí e-shopu v sekci Reklamační řád

Pevně věříme, že veškeré reklamace budou vyřízeny k Vaší spokojenosti.

Váš tým TINKY SHOPS s.r.o.